Power_rank funktioniert nicht

lui_666
moin,
hab den awe mit power_rank im LAN laufen,
die spieler verbinden sich , bekommen die nachricht dass sie aufgelevelt sind, können
sich alle waffen anschauen, wenn sie in ihrer benutzer klasse aber eine waffe auswählen kommt der fehler:

create-a-class item 62 is too high level 1 < 0

woran liegt das?
Nightwing
Ganz dunkel erinner ich mich... Hast Du die neueste AWE Version?
Hast Du auch mal ein neues Modverzeichnis erstellt und getestet, ob der Fehler dann immer noch erscheint?

ToM
lui_666
Ich habe die Version 3.0.2
Mod Verzeichnis habe ich mehrmals neu erstellt wie auch die Profile
Nightwing
Verdammt, dann sind mir soeben die Ideen ausgegangen...
Was steht in der Config zu besagtem Power Rank?

ToM
lui_666

Code einblendenCode angehängt. Klicke hier zum Ein-/Ausblenden

code:
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:
17:
18:
19:
20:
21:
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29:
30:
31:
32:
33:
34:
35:
36:
37:
38:
39:
40:
41:
42:
43:
44:
45:
46:
47:
48:
49:
50:
51:
52:
53:
54:
55:
56:
57:
58:
59:
60:
61:
62:
63:
64:
65:
66:
67:
68:
69:
70:
71:
72:
73:
74:
75:
76:
77:
78:
79:
80:
81:
82:
83:
84:
85:
86:
87:
88:
89:
90:
91:
92:
93:
94:
95:
96:
97:
98:
99:
100:
101:
102:
103:
104:
105:
106:
107:
108:
109:
110:
111:
112:
113:
114:
115:
116:
117:
118:
119:
120:
121:
122:
123:
124:
125:
126:
127:
128:
129:
130:
131:
132:
133:
//*************************************************************************
*******
// Call of Duty 4 - AWE4 Modification
//*************************************************************************
*******
// author : Wizzard220 and Tally
// website : http://forums.raidersmerciless.com/index.php
// mod : AWE4 MultiMode
// version : 3.0.2
// update : September 2008
//*************************************************************************
*******
//*************************************************************************
*******
// AWE POWERRANK ADMIN SERVER EDIT
//*************************************************************************
*******
//=========================================================================
=======
// Initially, set to 1 after config files have been edited for 1st time. Then,
// increase by 1 more each time you edit server. I.e. it should go up incrementally
// for each edit. Eg: 1 = first time configs are edited, 2 = second time, 3 = third
// time, and so on, and so forth. Max = 999. Default MUST = 0
//=========================================================================
=======
set awe_admin_configedit 0

//*************************************************************************
*******
// MISC WEAPON SETTINGS
//*************************************************************************
*******
//toggle off or on claymore team icons. default = 1
set awe_show_claymoreicon 1
//toggle whether or not explosives remain after respawning. default = 0
set scr_deleteexplosivesonspawn 0

//*************************************************************************
*****
// AWE EXPLOSIVES (C4/CLAYMORE) DISARMING
//*************************************************************************
*****
//toggle on or off. Default = 0 (off)
set awe_allow_disarm_explosives 1
// time to disarm C4 or Claymore. Default = 5 secs. Max = 30 secs
set awe_disarm_explosives_time 2

//*************************************************************************
********
// WEAPONS LIMITER
//*************************************************************************
********
set awe_weap_allow_m21 1
set awe_weap_allow_m4 1
set awe_weap_allow_uzi 1
set awe_weap_allow_colt45 1
set awe_weap_allow_m60e4 1
set awe_weap_allow_dragunov 1
set awe_weap_allow_g3 1
set awe_weap_allow_ak74u 1
set awe_weap_allow_m1014 1
set awe_weap_allow_remington700 1
set awe_weap_allow_g36c 1
set awe_weap_allow_p90 1
set awe_weap_allow_deserteagle 1
set awe_weap_allow_m14 1
set awe_weap_allow_barrett 1
set awe_weap_allow_mp44 1
set awe_weap_allow_deserteaglegold 1

//*************************************************************************
*********
// ATTACHMENT LIMITER
//*************************************************************************
*********
set awe_allow_attachment_gl 1
set awe_allow_attachment_reflex 1
set awe_allow_attachment_acog 1
set awe_allow_attachment_silencer 1
set awe_allow_attachment_grip 1

//*************************************************************************
*********
// PERKS LIMITER
//*************************************************************************
*********
//=========================================================================
=========
// Perk Group 1
//=========================================================================
=========
set awe_allow_perk_C4 1
set awe_allow_perk_specnadeX3 1
set awe_allow_perk_rockets 1
set awe_allow_perk_claymore 1
set awe_allow_perk_fragX3 1
set awe_allow_perk_bandolier 1
set awe_allow_perk_bombsquad 1
//=========================================================================
=========
// Perk Group 2
//=========================================================================
=========
set awe_allow_perk_stoppingpower 1
set awe_allow_perk_juggernaut 1
set awe_allow_perk_sleightofhand 1
set awe_allow_perk_doubletap 1
set awe_allow_perk_overkill 1
set awe_allow_perk_UAVjammer 1
set awe_allow_perk_sonicboom 1
//=========================================================================
=========
// Perk Group 3
//=========================================================================
=========
set awe_allow_perk_extremecond 1
set awe_allow_perk_steadyaim 1
set awe_allow_perk_laststand 1
set awe_allow_perk_martyrdom 1
set awe_allow_perk_deepimpact 1
set awe_allow_perk_ironlungs 1
set awe_allow_perk_deadsilence 1
set awe_allow_perk_eavesdrop 1

//*************************************************************************
*********
// GRENADE LOADOUT
//*************************************************************************
*********
//allow frag nades. Default = 1
set awe_allow_fraggrenades 1
//allow flash, stun or smoke nades. Default = 1
set awe_allow_specialgrenades 1 

bangingbernie
Gab's da nicht eine config, wo folgendes steht:

set awe_modwarfare 0
set awe_power_rank 1
set awe_stock_ranking 0
set awe_force_weapons 0
set awe_oldschool 0

So sollte das eingestellt sein. Ist schon so lange her.... unglücklich
lui_666
Ja die gibt's, ist auch so eingestellt.
Es wird auch alles freigeschaltet nur wenn man sich eine eigene Klasse auswählt kommt die Fehlermeldung
Nightwing
Ich tippe drauf, das hier in der awe.cfg irgendwas nicht auskommentiert / bzw. zuviel auskommentiert ist:

Code einblendenCode angehängt. Klicke hier zum Ein-/Ausblenden

code:
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:
17:
18:
19:
20:
21:
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29:
30:
31:
32:
33:
34:
35:
36:
37:
38:
39:
40:
41:
42:
43:
44:
45:
46:
//#############################################################################################################################
//	AWE MULTI MODE SWITCHES
//#############################################################################################################################
//========================================================================================================
//	Set Only 1 (One) of these at any one time. So, all the others should be set to 0, while one of them 
//	should be set to 1. Then, uncomment (remove the double //) from in front of its config file (if it
//	has one).
//========================================================================================================
//========================================================================================================
// 	AWE MODWARFARE (DEFAULT MODE)
//========================================================================================================
//if set to 1, uncomment the config execution.
set awe_modwarfare 1
exec modwarfare.cfg

//========================================================================================================
// 	AWE POWER RANK
//========================================================================================================
//if set to 1, uncomment the config execution.
set awe_power_rank 0
//exec power_rank.cfg

//========================================================================================================
// 	AWE STOCK RANKING
//========================================================================================================
//Set this to activate stock ranking with unlocks for each level
set awe_stock_ranking 0

//==============================================================================
// 	AWE FORCE WEAPONS 
//==============================================================================
//if set to 1, uncomment the config execution.
set awe_force_weapons 0
//exec forceweapons.cfg

//=========================================================================================================
// 	AWE Oldschool Mode 
//=========================================================================================================
//If set to 1, uncomment the config execution.
set awe_oldschool 0
//exec oldschool.cfg

//#############################################################################################################################
//	END MULTI MODE SWITCHES
//#############################################################################################################################


ToM
lui_666

Code einblendenCode angehängt. Klicke hier zum Ein-/Ausblenden

code:
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:
17:
18:
19:
20:
21:
22:
23:
24:
25:
26:
27:
28:
29:
30:
31:
32:
33:
34:
35:
36:
37:
38:
39:
40:
41:
42:
43:
44:
45:
46:
47:
48:
49:
50:
51:
52:
53:
54:
55:
56:
57:
58:
59:
60:
61:
62:
63:
64:
65:
66:
67:
68:
69:
70:
71:
72:
73:
74:
75:
76:
77:
78:
79:
80:
81:
82:
83:
84:
85:
86:
87:
88:
89:
90:
91:
92:
93:
94:
95:
96:
97:
98:
99:
100:
101:
102:
103:
104:
105:
106:
107:
108:
109:
110:
111:
112:
113:
114:
115:
116:
117:
118:
119:
120:
121:
122:
123:
124:
125:
126:
127:
128:
129:
130:
131:
132:
133:
134:
135:
136:
137:
138:
139:
140:
141:
142:
143:
144:
145:
146:
147:
148:
149:
150:
151:
152:
153:
154:
155:
156:
157:
158:
159:
160:
161:
162:
163:
164:
165:
166:
167:
168:
169:
170:
171:
172:
173:
174:
175:
176:
177:
178:
179:
180:
181:
182:
183:
184:
185:
186:
187:
188:
189:
190:
191:
192:
193:
194:
195:
196:
197:
198:
199:
200:
201:
202:
203:
204:
205:
206:
207:
208:
209:
210:
211:
212:
213:
214:
215:
216:
217:
218:
219:
220:
221:
222:
223:
224:
225:
226:
227:
228:
229:
230:
231:
232:
233:
234:
235:
236:
237:
238:
239:
240:
241:
242:
243:
244:
245:
246:
247:
248:
249:
250:
251:
252:
253:
254:
255:
256:
257:
258:
259:
260:
261:
262:
263:
264:
265:
266:
267:
268:
269:
270:
271:
272:
273:
274:
275:
276:
277:
278:
279:
280:
281:
282:
283:
284:
285:
286:
287:
288:
289:
290:
291:
292:
293:
294:
295:
296:
297:
298:
299:
300:
301:
302:
303:
304:
305:
306:
307:
308:
309:
310:
311:
312:
313:
314:
315:
316:
317:
318:
319:
320:
321:
322:
323:
324:
325:
326:
327:
328:
329:
330:
331:
332:
333:
334:
335:
336:
337:
338:
339:
340:
341:
342:
343:
344:
345:
346:
347:
348:
349:
350:
351:
352:
353:
354:
355:
356:
357:
358:
359:
360:
361:
362:
363:
364:
365:
366:
367:
368:
369:
370:
371:
372:
373:
374:
375:
376:
377:
378:
379:
380:
381:
382:
383:
384:
385:
386:
387:
388:
389:
390:
391:
392:
393:
394:
395:
396:
397:
398:
399:
400:
401:
402:
403:
404:
405:
406:
407:
408:
409:
410:
411:
412:
413:
414:
415:
416:
417:
418:
419:
420:
421:
422:
423:
424:
425:
426:
427:
428:
429:
430:
431:
432:
433:
434:
435:
436:
437:
438:
439:
440:
441:
442:
443:
444:
445:
446:
447:
448:
449:
450:
451:
452:
453:
454:
455:
456:
457:
458:
459:
460:
461:
462:
463:
464:
465:
466:
//********************************************************************************************************
// Call of Duty 4 - AWE4 Modification
//********************************************************************************************************
// author   : Wizzard220 and Tally
// website  : http://forums.raidersmerciless.com/index.php
// mod      : AWE4 MultiMode
// version  : 3.0.2 
// update   : September 2008
//********************************************************************************************************

//#############################################################################################################################
//	AWE MULTI MODE SWITCHES
//#############################################################################################################################
//========================================================================================================
//	Set Only 1 (One) of these at any one time. So, all the others should be set to 0, while one of them 
//	should be set to 1. Then, uncomment (remove the double //) from in front of its config file (if it
//	has one).
//========================================================================================================
//========================================================================================================
// 	AWE MODWARFARE (DEFAULT MODE)
//========================================================================================================
//if set to 1, uncomment the config execution.
set awe_modwarfare 0
//exec modwarfare.cfg

//========================================================================================================
// 	AWE POWER RANK
//========================================================================================================
//if set to 1, uncomment the config execution.
set awe_power_rank 1
exec power_rank.cfg

//========================================================================================================
// 	AWE STOCK RANKING
//========================================================================================================
//Set this to activate stock ranking with unlocks for each level
set awe_stock_ranking 0

//==============================================================================
// 	AWE FORCE WEAPONS 
//==============================================================================
//if set to 1, uncomment the config execution.
set awe_force_weapons 0
//exec forceweapons.cfg

//=========================================================================================================
// 	AWE Oldschool Mode 
//=========================================================================================================
//If set to 1, uncomment the config execution.
set awe_oldschool 0
//exec oldschool.cfg

//#############################################################################################################################
//	END MULTI MODE SWITCHES
//#############################################################################################################################

//=========================================================================================================
// 	AWE Hardcore (works with any AWE4 MultiMode except AWE OldSchool)
//=========================================================================================================
//Do not use with AWE OldSchool. The health values will conflict. 1 = on, 0 = off. Default = 0.
set awe_hardcore 1
//Dvar to set minimap on all the time. 0 = off (default), 1 = on.
set awe_hardcore_show_minimap 1

//*********************************************************************************************************
//	AWE PRE MATCH SETTINGS AND TEAM BALANCING
//*********************************************************************************************************
//=========================================================================================================
//	In order to get teambalancing next round working, AWE4 made changes to some stock IW settings. 
//	If "awe_teambalance_nextround" is set to 1, or if gametype delay is used, 
//	scr_game_playerwaittime/scr_game_matchstarttime do not work
//=========================================================================================================
//Team Balance. Must be set to 1 even if you have awe_teambalance_nextround on
set awe_teambalance 1 
//set this if you want balancing second round onwards, turn off if you want balancing every round			
set awe_teambalance_nextround 0 
	
//does not work with balance next round or gametype delay
set scr_game_playerwaittime 0 
//does not work with balance next round or gametype delay		
set scr_game_matchstarttime 0		

//Pre Match Warm Up. max: 30 mins (1800 seconds)
set awe_gametype_delay 0 		

//*********************************************************************************************************
//	AWE SERVER SETTINGS (Misc)
//*********************************************************************************************************
//AWE Long Range Sniper Rifles. Increases range to 1000 units. 1 = long range, 0 = stock. Default = 0
set awe_longrange_sniper_weapons 0
//Anti Lag override
set awe_anti_lag 0
//show INTEL box on connecting screen
set awe_show_intelbox 0
//grace period time. Max: 45 seconds
set awe_graceperiod 10 			
//force auto assign
set awe_force_autoassign 1
//turn off or on deathicons
set awe_death_icons 0 
//turn off grenade indicators. 1 = off, 0 = on (default = 1)			
set awe_no_grenadeindicator 1	
//length of time on leader boards before rotating. max: 120 secs	
set awe_intermission_time 5 	
//toggle shellshock effects	
set awe_shellshock 1
//toggle earthquake effects
set awe_earthquakes 1
//edit server gravity. default = 800
set awe_gravity 800

//*********************************************************************************************************
//	AWE ANTI SPRINT
//*********************************************************************************************************
//Disables Sprinting for all players at match start. Set between 1 - 99 to determine length of time in 
// seconds. Default = 0
set awe_anti_sprint 0		

//*********************************************************************************************************
//	AWE WEAPON POOLS
//*********************************************************************************************************
//=========================================================================================================
// Will only work for maps supporting SAB when running TDM, FFA or CH. If your server crashes on a custom map 
// when running any of those gametypes, check if the map supports SAB.
//=========================================================================================================
//Toggle on or off - 1 = on, 0 = off (default = off)
set awe_weapon_pools 0
//time for weapons to respawn
//set awe_weappool_respawntime 20
//Set number of weapons to spawn. Max = 6
//set awe_weappool_maxnum 6
//set awe_weappool_objectivepoints 1
//Set the weapons to use. Get a list of these from the bottom of forceweapons.cfg
//Must match number of weapons to spawn.
//set awe_weappool_weapname1 "mp5_mp"
//set awe_weappool_weapname2 "g36c_silencer_mp"
//set awe_weappool_weapname3 "m16_silencer_mp"
//set awe_weappool_weapname4 "dragunov_mp"
//set awe_weappool_weapname5 "m21_mp"
//set awe_weappool_weapname6 "winchester1200_mp"

//*********************************************************************************************************
// AWE4 ANTI CAMPER
//*********************************************************************************************************
// Maximum allowed camping time, in seconds (0 = disabled, default = 0)
//set awe_anticamp_time 60

// Minimum distance to move away to escape from camping, in COD units (default = 150)
//set awe_anticamp_distance 150

// Time interval between punishments, in seconds (default = 20)
//set awe_anticamp_interval 20

// Consider a player using a turret (fixed or mobile) as a camper (0 = no, 1 = yes, default = 0)
//set awe_anticamp_turret 0

//=========================================================================================================
// Punishments sequence for campers:
// A sequence of punishment methods that will be applied to the camper in that order (default = "3 2 6")
// Beware that some punishments (5, 6, 7) will end the sequence as the player will no longer be camping afterwards !
// 0 = random, any of the following
// 1 = lose 50% health every 5 seconds
// 2 = go prone, drop weapon, keep in shellshock
// 3 = disable weapon
// 4 = kill
// 5 = kick
// 6 = explode
//=========================================================================================================
//set awe_anticamp_punishments "3 2 6"

//=========================================================================================================
// Anti camping works as follows :
// After awe_anticamp_time seconds, the player will get a warning message.
// Then if he's still camping after awe_anticamp_interval seconds, he will receive the 1st punishment.
// Then, after awe_anticamp_interval more seconds, he will receive the 2nd punishement, and so on.
// When the end of the sequence is reached, the sequence will restart at the 1st item (eg by 
// default : 2 3 4 6 2 3 4 6 2...)
// If the player moves away, his punishment will stop and he will obviously no longer be considered as a camper.
//
//=========================================================================================================

//********************************************************************************************************
//	AWE TURRET CONTROL
//********************************************************************************************************
//Toggle Map turrets off or on. 1 = disallow them. 0 = allow them. default = 0
set awe_disallow_turret 1

//*********************************************************************************************************
//	AWE MAP ROTATION SETTINGS
//*********************************************************************************************************
//=========================================================================================================
// 	Automaticly try to fix errors in maprotation (0 = no, 1 = yes) (default 0)
// 	After this has been done the dvar will be set to "0" so that it will only run when you start the server
// 	or reload your config file.
//=========================================================================================================
set awe_fix_maprotation "0"

//=========================================================================================================
// 	Use random map rotation (0 = off, 1 = on) (default 0)
// 	See the use_readme file for an explanation how this works.
//=========================================================================================================
set awe_random_maprotation "0"

// Rotate map if server is empty for x seconds (0 = disable feature) (default 30)
set awe_rotate_if_empty "180"

//**********************************************************************************************************
//	AWE TEAM SWITCH
//**********************************************************************************************************
//Do not have both set to "1" - otherwise switching wont work!
set awe_switchteams 0 			//set this to "1" to switch every round
set awe_switchteams_halftime 5 	//set this to HALF your roundlimit (roundlimit must be an even number)

//*********************************************************************************************************
// 	AWE MESSAGE CENTER
//*********************************************************************************************************
//=========================================================================================================
//	Welcome Messages
//=========================================================================================================
set awe_welcome_msg_num 2 								//Must set the amount of welcome messages * max: 5
set awe_welcome_msg_delay 4 								//Delay between each welcome message
set awe_welcome_msg_type 0 								//Set this to "1" if you dont want ticker-tape type welcome
set awe_welcome_msg1 "^1Willkommen auf der Beddelhaeuser LAN-Party 2015!"
set awe_welcome_msg2 "^1LAN-gaming seit 2004!"
set awe_welcome_msg2 "^1Viel Spass!!!"

//=========================================================================================================
//	Server Messages
//=========================================================================================================
// Delay between server messages in seconds (default 30)
set awe_message_delay "30"

// Show next map and/or gametype as first message (0 = no, 1 = only map, 2 = lite, 3 = normal, 4 = extra) (default 2)
set awe_message_next_map "0"

// Loop messages (0 = no, 1 = yes) (default 1)
set awe_message_loop "0"

// Show messages for each player, idealy use this when message looping is turned off (0 = no, 1 = yes) (default 0)
//set awe_message_individual "0"

set awe_message0 "^2!!!KEINE Gesundheitsregeneration!!!"
set awe_message1 "^1!!!Medipack durch HALTEN der F Taste benutzen!!!"
set awe_message2 "^1!!!Medipacks können eingesammelt werden!!!"

//*************************************************************************************************************
// 	AWE ENDGAME MAP VOTING
//*************************************************************************************************************
//=============================================================================================================
// Vote for the next map from 7 random candidates (0 = no, 1 = yes) (default 0)
//
// NOTE! Enabling this will disable random maprotation and the next map/gametype messages
//=============================================================================================================
set awe_map_vote "1"

// Timout for voting in seconds (min 10, max 180) (default 30)
set awe_map_vote_time "30"

// Make last alternative an option to replay the same map (0 = no, 1 = yes) (default 0)
set awe_map_vote_replay "1"

//=============================================================================================================
//	NEXT MAP VOTE EXTENSION FEATURES
//
// 	This feature allows you to use the next map voting option in a different way.
// 	Next map/gametype will not be chosen from the rotation, but from a list specified by the following dvars :
//
// 	awe_map_vote_gametypes : set the available gametypes on your server you allow to vote for
// 	awe_map_vote_<gametype>_maps : for each of the gametype that you have set in awe_map_vote_gametypes, you have to 
//	specify all the maps that you allow to vote for and that are available for that gametype
//
// 	This helps to avoid voting for incompatible or unwanted maps/gametypes
// 	Example :
// 	set awe_map_vote_gametypes "ctf war dm"
// 	set awe_map_vote_ctf_maps "mp_bloc mp_strike mp_citystreets mp_overgrown"
// 	set awe_map_vote_war_maps "mp_vacant mp_countdown mp_bog"
// 	set awe_map_vote_dm_maps "mp_cargoship mp_shipment mp_showdown mp_convoy"
//	set sv_mapRotationCurrent ""
//
// 	During map vote, 5 couples of map/gametype will be randomly choosen and proposed to the player.
//
//	For instance, with the example above:
// 	Bloc(war)
// 	Strike(dm)
// 	Showdown(war)
// 	Vacant(ctf)
// 	Overgrown(dm)
//
//	2nd Example: CTF map voting
//	set awe_map_vote_gametypes "ctf"
//	set awe_map_vote_ctf_maps "mp_bloc mp_strike mp_citystreets mp_overgrown mp_showdown mp_countdown mp_bloc mp_cargoship mp_farm"
//	set g_gametype "ctf"
//	set sv_mapRotationCurrent ""
//
//=============================================================================================================

//*********************************************************************************************************
//	AWE MOD INFO
//*********************************************************************************************************
//When on, this replaces the XP ticker along the bottom of the screen. When off, the XP ticker returns (see also clan (text) logo)
//1 = show, 0 = dont show (default = 1)
set awe_show_modinfo 1

//*********************************************************************************************************
//	AWE CLAN LOGO (Text)
//*********************************************************************************************************
//When on, this replaces the XP ticker along the bottom of the screen. When off, the XP ticker returns (see also mod info)
//1 = left, 2 = center, 0 = dont show (default = 1)
set awe_show_server_logo 1

//Text to use
set awe_server_logo_text "^9K^7G^1H"

//*********************************************************************************************************
//	AWE CLAN LOGO (Shader)
//*********************************************************************************************************
set awe_show_logo 0 		//must be set to 1 to show either awe logo, or custom one.
set awe_logo_looptime 25 	//max is 1 hour

//=========================================================================================================
//	These settings set the image file to use. If no custom image has been used, keep to using the stock
//	awe logo (logo00.iwi). If a custom one has been created (by editing logo01.iwi), use the custom one
//=========================================================================================================
set awe_use_awe_logo 0
//Custom logo
set awe_use_custom_logo 0
//set the width of your custom logo. Max is 512
set awe_custom_logo_width 120
//set the depth of your custom logo. Max is 512
set awe_custom_logo_depth 120

//*********************************************************************************************************
//	AWE TEAM STATUS
//*********************************************************************************************************
set awe_show_teamstatus 0

//*********************************************************************************************************
//	AWE WEAPON SETTINGS
//*********************************************************************************************************
//Drop weapons on death?
//Primary
set awe_dropweapon_none 0 		//universal "off" var
set awe_assult_dropweapon 1
set awe_specops_dropweapon 1
set awe_sniper_dropweapon 1
set awe_demolitions_dropweapon 1
set awe_heavygunner_dropweapon 1

//Grenades
set awe_dropnade_none 0 		//universal "off" var
set awe_dropnade_all 1
set awe_dropnade_frag 1
set awe_dropnade_smoke 1
set awe_dropnade_flash 1
set awe_dropnade_stun 1

//**********************************************************************************************************
//	AWE TEAM KILLING SETTINGS
//**********************************************************************************************************
set awe_teamKill_PunishCount 2 		//point loss starts after this number, punishment starts after this number
set awe_teamKill_respawndelay 10 		//must be greater than 0 to begin punishments
set awe_teamKill_punish_method "suicide" 	//possible settings: "suicide", "kick"

//*********************************************************************************************************
//	AWE ANTI-BUNNY HOPPING/ANTI-DIVEBOMBING/ANTI-JUMP SHOOTING SETTINGS
//*********************************************************************************************************
//=========================================================================================================
//	(Dive-bombing is jumping, and then going prone while all the time shooting)
//=========================================================================================================
set awe_anti_dbbh 3 			//0 = off, 1 = anti-divebombing, 2 = anti-bunnyhopping, 3 = All (default is 3)
set awe_anti_dbbh_jump_height 16 	//max: 100 (default is 16)

//**********************************************************************************************************
//	AWE HARDPOINT SETTINGS
//***********************************************************************************************************
set awe_hardpoints 1 				//Turn off or on hardpoints globally
set awe_hardpoint_allowuav 1
set awe_hardpoint_allow_airstrike 1
set awe_hardpoint_allow_helicopter 1
set awe_hardpoint_forceuav 0
set awe_hardpoint_uav_streak 3 		//max: 50
set awe_hardpoint_air_streak 5 		//max: 50
set awe_hardpoint_heli_streak 7 		//max: 50
set awe_hardpoint_uavlifespan 60 		//default = 30, max: 440 (4 mins)

//***********************************************************************************************************
//	AWE SPECTATING
// 	This returns to the COD2 method
//***********************************************************************************************************
set awe_spectatefree 1
set awe_spectateenemy 0 \\default is off.

//***********************************************************************************************************
//	AWE CROSSHAIR SETTINGS AND OVERHEAD RANKNAMES
//***********************************************************************************************************
//Turn off crosshairs
set awe_no_crosshairs 1

//Turn off or on enemy crosshair names. 1 = on, 0 = off (default = 1)
set awe_allow_enemy_crosshairnames 0

//NEW!!!!!
//Turn off overhead friendly ranknames. 0 = off, adjust from 0.1 - 1.0. max = 1.0 (default = 0.5) 
set awe_remove_overhead_ranknames 0.5

//=========================================================================================================
//	Disable hiticons when damaging enemies
//	0 = disable. 1 = show hiticons on players only, 2 = show hiticons on players and through walls
//=========================================================================================================
set awe_show_hiticons "0"

//=========================================================================================================
//	AWE Laserdot
//=========================================================================================================
// Enable laserdot (default 0)
set awe_laserdot "0"

// Laserdot transparency (0 = invisible, 1 = solid) (default 0.8)
//set awe_laserdot_alpha "0.8"

// Size of dot
set awe_laserdot_size "2" //default is 2, max: 10

// Color (default 1,0,0)
set awe_laserdot_red "1"
set awe_laserdot_green "0"
set awe_laserdot_blue "0"

//**********************************************************************************************************
// 	AWE DEAD BODY HANDLING
//**********************************************************************************************************
// Remove bodies (0 = no, 1 = yes) (default 0)
set awe_remove_bodies "0"

// Sink body before removing (0 = no, 1 = yes) (default 1)
set awe_remove_bodies_sink "0"

//************************************************************************************************************
//	AWE SHOW OBJECTIVE POINTS
//************************************************************************************************************
//turn on or off objective indicators on the compass 
set awe_compass_objectivepoints 1

//turn on or off objective indicators on the map 
set awe_map_objectivepoints 0

//*************************************************************************************************************
//	AWE BLOODY SCREEN
//*************************************************************************************************************
set awe_bloodyscreen 1

//*************************************************************************************************************
// 	AWE WEAPON DAMAGE MODIFIERS
//*************************************************************************************************************
//=============================================================================================================
// 	All values are in percent, i.e. 100 = 100% which is normal weapon damage.
// 	400 = 400% which is 4 x the normal damage.
// 	25 = 25% which is 1/4 x the normal damage and so on
//
//	NB: THESE DVARS ARE NOT DVARDEF - So they will only work for every map and every gametype.
//============================================================================================================







das ist meine
Nightwing
Hmm strange, ich finde keinen Fehler...
Hast Du die LAN noch vor Dir? Ich würde Dir in diesem Fall den ACE Mod empfehlen, da tut das mit Power Rank.

ToM
lui_666
Bin gerade mitten drin. Keinen Plan?

Werde es für nächstes Jahr dann mit dem ace in Angriff nehmen.

Aber danke für die Mühe
Nightwing
Eins könnte noch sein, check mal bitte Deine mod.ff:
MD5: e3ebfbdcb2b71f4b7ab56c3db0175dc6

ToM
lui_666
mhh, unterschiedlich...

ich habe 5a78ea041c98e9e6b60d1b0caaaba3c6

nur was sagt mir das jetzt
Nightwing

Zitat:

Original von lui_666
mhh, unterschiedlich...

ich habe 5a78ea041c98e9e6b60d1b0caaaba3c6

nur was sagt mir das jetzt

Dann hast Du eine andere Version der mod.ff Ich hab hier auf der Platte noch einen AWE 3.0.2, steht zumindest so in den Configs. Daher nehm ich an, dass die mod.ff auch dieselbe Version hat. Test die im Anhang bitte mal, ich glaub da kam ganz kurzfristig eine neue mod.ff raus.

ToM
lui_666
Fehlermeldung WinRar

Nightwing
Merkwürdig, nach dem Download ist das Archiv kaputt. Ich kann uploaden, wo ich will...
Hab Dir die Datei mal als Email gesendet.
Noch merkwürdiger: Jetzt funktioniert es wieder mit dem Upload / Download verwirrt
Hier die Datei.

ToM
lui_666
Hier ist echt der Wurm drin!

Der Server startet, ich kann connecten, aber das Power ranking startet einfach nicht.

Ich habe dann per condole exec power_rank.cfg gestartet keine Änderung.

Auch wenn ich meine mod.ff Datei benutze startet das Power ranking nicht.
Nightwing
Sehr merkwürdig... Hast Du auch diesen Wert nach jeder Änderung um eins nach oben geschraubt?

Code einblendenCode angehängt. Klicke hier zum Ein-/Ausblenden

code:
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
//********************************************************************************
// AWE POWERRANK ADMIN SERVER EDIT
//********************************************************************************
//================================================================================
// Initially, set to 1 after config files have been edited for 1st time. Then, 
// increase by 1 more each time you edit server. I.e. it should go up incrementally 
// for each edit. Eg: 1 = first time configs are edited, 2 = second time, 3 = third 
// time, and so on, and so forth. Max = 999. Default MUST = 0
//================================================================================
set awe_admin_configedit 0

Frag bitte nicht, was sich Tally dabei gedacht hat, hab keinen blassen...

Ansonsten:
Ich nehme an, es ist ein Windows Server (zwecks LAN)?
Betriebssystem W7?
Mit oder ohne UAC (Benutzerkontrollsteuerung)? Da könnte auch noch der Wurm drin liegen...

ToM
lui_666
Nö den Wert habe ich auf 0 gelassen, ich könnte jetzt auch nicht mehr nachvollziehen die wievielte Änderung ich jetzt gemacht habe.

Betriebssystem ist W7 32 bit, UAC ist deaktiviert.
Nightwing

Zitat:

Original von lui_666
Nö den Wert habe ich auf 0 gelassen, ich könnte jetzt auch nicht mehr nachvollziehen die wievielte Änderung ich jetzt gemacht habe.

Änder den mal bitte auf 1. Vielleicht liegt es daran.
W7 ohne UAC ist gut, dann gibts schonmal keine versteckten Dateien in der Win Partition.

ToM